начална страница новини направи начална страница
добави в любими новини добави в любими
търси : 
дата : 05/09/2008
абонамент : 
RSS новини
Петък, 05.09.2008 165 новини за деня 
Новини
Пътешествия
Категории
Връзки
Любопитно
Моите пари
намерете лесно и бързо най-изгодния банков продукт

БТА

 

Асоциация иска да няма понятие "фактически брак" в Семейния кодекс

дата : 25 март 2008 г. 12:34 ч.
След два дни петиция на асоциацията в защита на брака, подписана от повече от 1 000 граждани, ще бъде внесена в президентството. Снимка: sxc.hu
След два дни петиция на асоциацията в защита на брака, подписана от повече от 1 000 граждани, ще бъде внесена в президентството. Снимка: sxc.hu

     
 
    

Асоциацията "Общество и ценности" настоява да не се създава понятието "фактически брак" или "фактическо съжителство" в Семейния кодекс. Това каза пред журналисти Стоян Георгиев от асоциацията.

След два дни петиция на асоциацията в защита на брака, подписана от повече от 1 000 граждани, ще бъде внесена в президентството, в Министерския съвет, в Народното събрание и др.

 
     
предишна новина | България | следваща новина
 
Запази статията на компютъра Запази  Изпрати статията на приятел Изпрати  Принтирай статията Принтирай  25 март 2008 г. 12:34 ч. 
 
 
    
 
   
     
 
  Новини по темата  
 
 
Британци сключиха брак на крилата на самолет
100 двойки ще си кажат "Да" на 8-ми август в София
Роман Абрамович се жени
7-те фази на брака
още от : Брак
 
     
 
  Коментари  
 
 
публикувани коментари: 16  |  нов коментар
 
 
13.04.2008 14:05
Анонимен : Момчета и момичета, не може в една традиционно християнска страна да стои за обсъждане един такъв въпрос. Народът ни е оцелял през вековете, защото строго се е придържал към Божиите изисквания за дома и семейството. Оправданията от типа "такива са модерните времена" са просто нелепи. Техническият напредък и разширяването на познанията не означават, че Божиите закони- а от там и човешките ценности - са остарели и ненужни. Не можеш да търсиш само благословения, а да отхвърляш изискванията. Да, един подпис нищо не значи - когато е сложен проформа. Отговорността при вричането, в присъствието на Господа, това е, което на мнозина не им се иска. Впрочем, Божието слово е категорично и по повод на разводите, изневерите и абортите. Кой ли, обаче се съобразява. Да, решението дали да си женен или временно свързан, това е лично решение - всеки сам избира да ли да избере благословението или да му обърне гръб. Гордостта и непокорството и желанието за величие на Адам и Ева и костваха много /на нас също/. Въпреки това, те останаха семейство.

25.03.2008 21:56
Анонимен : За мен темата е направо излишна. Който иска да си живее с партньора да си живее, който иска да се жени, да се жени! няма значение как се назовават нещата, важното е хората да си се разбират и да живеят щастливо и както им е удобно. А ценностите...ценностите се променят, пък и са различни за различните хора, така че нека всеки преценява сам за себе си, стига да спазва законите на държавата в която пребивава. искам само да попитам, какво ще рече, че е нужен специален закон за правата и задълженията на семейството? в какво трябва да се изразява той? питам за информация, за да добия представа какво имате впредвид.

25.03.2008 18:56
Дедо Либен : Всеки има право да живее с всеки на е*ателни хомо или хетеро начала. Но това не е семейство. Семейството трябва да живее по законите на страната. Нужен е специален закон за правата и задълженията на семейството. Не е речено, че няква си асоциация ще определи съдържанието на този закон, но законът е нужен - кадърно направен от много специалисти, от гражданското общество с всичките му асоциации, фондации и т.н.

25.03.2008 17:22
Ар : Асоциация "Общество и ценности"...Откъде накъде пък някой ще определя ценностите. За мен асоциацията е ненужна. Сеги има право да има различни ценности и да е равен само пред правния закон!! Ще ми определят те ценностите на мен...

25.03.2008 17:20
Анонимен : Съгласен съм с Шаро!!Откъде накъде някой ще ни казва как да живеем. Така е..нека всеки живее където и с който си иска. това си е негово/нейно право. Не ми дреме за понятията изобщо. ако искам да живея с някой без да се женя за него ще го направя! Никой откачалник няма да ми казва. Голям прас...браковете изобщо не са стабилни, при положение че в днешно време има изобилие от алтернативни партньори и възможност за развод. Да си гледат работата тея дето се занимават с такива глупости...

25.03.2008 17:19
Анонимен : Съгласен съм с Шаро!!Откъде накъде някой ще ни казва как да живеем. Така е..нека всеки живее където и с който си иска. това си е негово/нейно право. Не ми дреме за понятията изобщо. ако искам да живея с някой без да се женя за него ще го направя! Никой откачалник няма да ми казва. Голям прас...браковете изобщо не са стабилни, при положение че в днешно време има изобилие от алтернативни партньори и възможност за развод. Да си гледат работата тея дето се занимават с такива глупости...

25.03.2008 15:39
Шаро Кафевия : Дреме ми на к*ра за закона. Мога да живея с когото искам, където искам и както искам, при положение, че не преча на никой. Тъпо е да има закон, който да определя тези неща. Който е измислил този закон да ходи да се застреля в землището на родното си село.

25.03.2008 15:31
Анонимен : Дано да не приемат тази глупост "фактически брак". Ако двама искат толкова много да не подписват брак, нека закона да не ги толерира чак толкова и да им признава съжителството за "фактически брак".

25.03.2008 14:36
Пламен Петров : Аз не знам защо си махнахме социализма!Там имаше само една възможност - подписа в гражданското инак... Ама подписа не прави семейство,нито кара двама души да се обичат,нито е някаква гаранция.Щото разводите не са забранени. И понеже някой от някоя недъгава фондация,ще скочи за правната страна,за това как децата ще останат безащитни и без средства,няма да навлизам в подробности как осъдения родител не си плаща алиментите,а и с тях и без тях,все тая. Демокрацията е именно това, правото на избор!

25.03.2008 14:15
Вуйчо : Аз пък искам в България да няма структури, като "асоциация" и "фондация" защото това са сбирщини от продажни безделници, които не могат да правят друго, освен да пречат.

25.03.2008 13:25
Анонимен : Апропо тази фондация да си създаде кодекс за членовете и да си спазва каквото иска. Колкото по-малко ограничения и други глупости, толкова по-добре! Пиис брада, пиис!

25.03.2008 13:22
Анонимен : Аз викам като ще се спазват Божиите закони, да се спазват точно и всичките, а не избирателно на принципа това удовлетворява обществото, а това не!

25.03.2008 13:20
Анонимен : То никога няма гаранции :) Свобода за всички :)

25.03.2008 13:19
Анонимен : Не пренебрегвайте законите на БОГА,поради това идва НЕГОВИЯ гняв над човешкия род.

25.03.2008 13:06
М : Не може да казваш на хората как да живеят,особенно ако са имали брак.

25.03.2008 12:47
Анонимен : Какви са тези понятия? Един брак или го има, или го няма. Семейството или го има, или го няма. Не може да си живеете като любовници и да се имате за семейство, дори и да сте родили деца, защото всеки може да си "вдигне шапката" и да замине където поиска и когато поиска. Семейството е и задължения, а без брак няма задължения. Без брак няма здрава родителска среда (което не означава, че бракът е гаранция за такава среда), а без здрава родителска среда много рядко от децата излизат хора.


нагоре
 
     
 
  Новини от категорията  
 
 
И спасители от МИС се борят с пожара в Природния парк "Рила"
Коце Маца ще обжалва задържането си
7015 тона грозде е изкупено от винарските предприятия
Предлагат създаване на центрове за спешна помощ около София
Телефонните измамници стават все по-изобретателни
Цаконски: 10 000 евро! Това е поредната глупост!
Паскалев коментира тежката ситуация в Благоевград с Миков
Пловдивският съд иска подробности за европейската заповед за арест на ром
Доган отвърна на удара! "Сидеров е перколясъл"
Започва военното учение ХЕЛБРОК
 
     
Галерия Денят в снимки
Последни новини Водещи новини
Най - четени Най - коментирани
Ариана
-
 
  Теми в развитие  
 
  Скандал в МВРФутбол - Първенство на БългарияСлучаят КуйовичФилмът БаклаваУбийстваСметището в СуходолКонфликтът Турция - ИракМартин ЗаимовМаксим Стависки - катастрофаМедици - завръщанеОстровът на изкушениетоЕкологияМестни избори 2007 - БългарияСкандалът Овчаров - АлександровБизнес - енергетика - Бургас-АлексадруполисNational GeographicMusic IdolНатура 2000Убийства - децаБЛСИманярствоТелефонни компанииСофияСПИНГлобално ЗатоплянеКнигиПравителствоЛетище - СофияЛиван - конфликтЕврофутболАрхеологически разкопкиСофийска водаВреметоЕС членство БългарияMicrosoftИзраелКосовоООНЖурналистиКриминалноИзложбиПротестиАЕЦ - БеленеНаводненияБезработицаНаркотрафикДосиета на ДСПтичи грипБългарски футболКорупцияАЕЦ - КозлодуйТероризъмТоплофикацияНАТОИрак  
     
Бизнес България Европейски съюз Инциденти Култура Образование Общество Свят Спорт
зареждане...
Времето Прогноза Графики
зареждане...
 
Валути Калкулатор Графики
зареждане...
 
  Партньори  
 
 
Expert.bgRs-auto.bgMeridianmatch.bgClub.bgSound.bgTehnozona.bg
Crazy.bgScreen.bgYellow.bgPredainatatak.bgMagStudio.bgБългарските новини
Amam.bgElmaz.comAtol.bgColibri.bgАстрологияZdrave.bg
Zaedno.deElectron.bgUchenik.comMoitepari.bgComfort.bgBgtraffic.com
TRAVEL туризъмMySound.bgМода и стилBgstroitel.comLyubovni-pisma.comMyCV.bg
Футбол Winner.bgViewsofia.comRadar.bgХороскопиVisit.BGУроци и Скриптове
BulJob.comПочивкиTravelguide.bgIDG.bgЗапознанства911.bg
Иде.лиSofiaDnes.comBulgar-bgGuliverGimot.comBGstuff.net
ЗъболекарBigfoto.comLimona.bgFreeFoto.comOlimp-uv.comПортал ЕВРОПА
FlexuSoft.comTopshop.bgФармация и лекарстваDormeo-bg.com
 
     
WebGround Copyright © 2007 ACTUALNO.COM. Всички права запазени.
ACTUALNO.COM е част от групата WebGround.  Условия за ползване
При използване на информация от сайта позоваването на actualno.com е задължително.
 В информациите са използвани и бюлетини на БГНЕС и БТА.